dimarts, 30 de juny del 2009

L'ou com balla (ai, quin mal)

Alguna cosa es mou. O es cou. O em toca un ou. O comença a ser un xou...Però vaja, en els darrers dies sembla que es van bellugant coses:
Sr. Pujol: “no és un bon moment per l’independentisme però tampoc no ho és pel no independentisme”. Molt clarificador. Per a qui deu ser un bon moment? Pels abstencionistes, clar. Mai l’ex-president havia estat tan clar en el seu pensament. Llàstima, mira que jo em pensava que lluny de la pressió institucional les diria més clares que abans. I la falta que ens fa una mica de llum i ens dóna fum.
Els diputats de CiU i ERC de dissabte passat que varen esperar la manifestació d’Acte de Sobirania: és que no entenc què hi feien allà. Els dos de CiU no varen signar perquè havien de demanar permís. I els d’ERC...però si en Benach no va voler admetre a tràmit la ILP; ja l’heu renyat? El més clar en Vendrell, com sempre, amb aquella cara de mala milk...”no he signat perquè no em dóna la puta gana”. Un gran argument, si senyor. Només caldria que declaressin la independència pel mateix motiu perquè a mi ja em va bé. Però per això cal que en tingui ganes tothom es veu, fins els espanyolets.
Ferran Mascarell: després de desacreditar durant un munt de temps l’independentisme i ser advocat del federalisme (ehem) sembla que s’ha adonat que això no rutlla. Benvinguts els conversos!l
Finançament: bé; sembla que no serà abans del 15 de juliol. Cap sorpresa: fa mesos ja li ho vaig dir al meu amic Joan: “no tenen nassos ni del finançament ni del recurs de l’Estatut”. I faran com en les grans èpoques: esperar a les vacances d’estiu. Cap problema tampoc; la crisi ajudarà que fem les vacances sense anar gaire lluny i poder passejar per BCN fotent quatre crits d’IN- INDE-INDEPENDÈNCIA ja em sembla una bona activitat.
I els polítics on seran? Sr Pujol, baixarà de Queralbs a fer costat al poble? Diputats al Parlament, hi sereu? Sindicats, ens tornareu a donar l’esquena?
O farem com sempre hem fet els catalans(aquí necessitaria l’ajut d’historiadors-es perquè toco d’oïda) i haurà de ser el poble qui empenyi els governants a fer alguna cosa (útil s’enten)? Quina por que em fa que serà així...però ens en sortirem igualment!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si et fa gràcia deixar un comentari, no quedis pas!