diumenge, 17 de maig del 2015

El talp en campanya: Acabem amb la caspa!

A la atención de Don Miguel Secretario General del Sindicato Mentes Sucias..
Informe del “Talp olotí” sobre el transcurs de la campanya electoral del 24M
Hola Jefe!
Lus ils escric aquest informe per dir-los-uls-els-hi-ho que tot va viento en copa! Això de les eleccions municipals ho tenim fet. Com diu en Nacho: “guanyarem sense baixar del TPO”, tot i que jo mai no hi  he pujat. I juraria que ell tampoc.
Aquesta setmana hem anat pels barris de la ciutat amb en Roca i en Dani a repartir el nostres
fulletons per les bústies. Hi anàvem cap el migdia perquè com que tots tres estem jubilats no ens ve d’aquí i jo almenys podia fer algun traguinyol de Soberano. A més al vespre hi van els separatistes i així els passàvem al davant.  En roca es va posar el traje de mudar i jo, per donar una imatge moderna, pípster que en diuen ara, una barba postissa que guardava d’un any que vaig fer Els Pastorets. Els de veritat eh? Els que eren en castellà com havia de ser perquè tothom els entengués.
Costava molt que ens obrissin portes, la veritat, perquè quan dèiem qui érem ens deien que no tenien temps. I algú hi afegia algunes coses força ofensives que, per decòrum, no repetiré.
Al primer lloc que ens varen obrir la porta, amb l’alegria que duia se’m va escapar un “Arriba España! Viva Franco!” amb tanta potència que el pobre home que va obrir se’ns va desmaiar. Vàrem fugir cames ajudeu-me, a tota la velocitat que els nostres anys i el consum de caliquenyos i brandy ens permetia. Jo em vaig espantar tant que em vaig haver de beure mitja ampolla de Soberano d’un glop.
Després va anar força bé i ho vaig començar a veure tot més clar, que és com ens agrada nosaltres..ben clar...clar...blanc...ja m’entén, oi?? Sobretot quan vàrem decidir no picar portes i deixar els nostres pamfletos directament a les bústies evitant el contacte amb aquests desagraïts que no es deixen salvar per nosaltres. I és que ningú no és mofeta a la seva terra, com deia el profeta.
Hem tingut algun petit problema amb hippies i perroflautas enemics de la democràcia i el xampú i el sabó (aquest frase és meva i no sé perquè la varen eliminar del nostre Feixbuc) que ens arrenquen els cartells. Però allà on en cau un, n’hi posem dos. Com diu en Dani, hem de ser dignes successors dels defensors de l’Alcoyano de Toledo!
Ens ho passem de bé, amb aquets dos camarades! Sobretot quan algú ens escolta i deixem anar les nostres frases demolidores:
-          Es veu que al solar d’aquí al costat volen construir una fresquita.
-          Els separatistes volen fer el Firal en forma d’estelada
-          Els que no són de casa tenen gambes de Palamós gratis cada dissabte.
És genial la cara d’estupor que posen. I quan veig que s’ho empassen, jo remato amb el nostres eslògan de campanya: Acabem amb la Caspa! Vota  Protección x Cabello!
Corto y cierro, Jefe!
Ps: per cert, em podrien dir on farem el míting ? o tan sols on puc trobar el programa electoral? És que un senyor m’ho demana i per un que mostra interès...
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si et fa gràcia deixar un comentari, no quedis pas!