diumenge, 1 de maig del 2011

El President Pujol i el pin de Reagrupament.

Divendres passat al vespre Jordi Pujol va venir a Olot a fer una passejadeta pel carrer Major i a donar suport a la candidatura de CiU (en la qual participa Reagrupament).
Com a membre de la candidatura em varen convidar a afegir-me a la passejada i cap allà me’n vaig anar amb el pin de Reagrupament enganxat al trau de la caçadora (mira, comprada a Puigcerdà!).Quan després de fer-nos esperar una estona va arribar el President Pujol, en Mia Corominas va fer les presentacions dels que érem allà.
Al meu torn, em va presentar com un membre de Reagrupament i el President després d’estrènyer-me la mà, em va agafar el pin amb un parell de dits escardalencs i em diu "Què representa això?". "President, és el logo de Reagrupament, amb les fletxes que venen de diferents punts i quan coincideixen formen l'estel".
I ell, amb els ulls closos em deixa anar "Està molt bé això de Reagrupament....però les fletxes que convergeixen ja ens ho havíem inventat els de Convergència, eh?". Rialles generals, la meva inclosa, i demandes de piulades sobre el tema, varen tancar la anècdota.
La meva memòria, que persisteix força indemne, no em deixa passar-li al President Pujol la jugada. Recordo el logotip de finals del 70s, amb l’arbre format per les quatre barres però no em ve de cap manera que hi hagués fletxes que convergissin.
En qualsevol cas i encara que només sigui pel respecte institucional i malgrat els retrets que li pugui fer per coses de les quals avui ell mateix se’n penedeix, trobo que va ser una anècdota prou divertida i agradable.
President, benvingut! A Olot ja ens hem trobat Reagrupament i CiU per treballar per la ciutat i vós ens heu donat el missatge. Quan sigui l’hora de la veritat,de construir l’Estat Lliure de Catalunya segur que ens hi trobarem tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si et fa gràcia deixar un comentari, no quedis pas!