dissabte, 16 de maig del 2009

Copa del Rei? LLiga BBVA? Expressar-se a les eleccions?

Encara dura la flipada col·lectiva de la xiulada a l'himne de les espanyes. Jo diria que no hi ha hagut cap medi que no se n'hagi fet ressó. Ara, encara estic esverat dels comentairs que s'han deixat anar!!

Una ràdio espanyola: si no els agrada el rei perquè participen?
Coi, perquè tampoc poden triar, no? L'espectacle és l'espectacle i fins on jo sé, que és poc, l'adscripció a una competició o altra no té gaires opcions.
A més, mira que en són de rucs!! Aquesta competició va passar de dir-se "copa del generalísimo" a dir-se "copa del rei". Devia anar amb tota l'herència...Una mostra de com va ser la transició. i tothom trobant-ho normal.
Si tinc temps m'entretindré a veure quins noms tenen les competicions similars a la resta de la UE. I em diu el meu nas, que no hi haurà gaire res semblant....

el Pepe Zaragoza: no s'han de xiular els símbols: qui no estigui d'acord que s'expressi a les urnes.
Quin geni. Llàtima que la llàntia d'oli deu ser intracraneal. Ja els agradaria això als espanyols i cripto-unionistes. tots calladets, arrengleradets i unn cop cada 4 anys a votar allò que ens diguin. Perquè si hi ha llistes que no ens agraden, ja les prohibiran; i les que quedin, naturalment tancades. No fos cas que dins d'una llista hi hagués algú amb idees pròpies i el poguéssim votar.

Tot plegat vergonyós. Es poden confitar aquesta idea de democràcia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si et fa gràcia deixar un comentari, no quedis pas!